Összes oldalmegjelenítés

2014. november 16., vasárnap

Papírangyalkák - Quilling paper angels

Papírangyalka - nem túl bonyolult. Kell hozzá néhány gépírólap - én fehéret és pirosat használtam - kb. 1 cm széles csíkokra vágva. Kell hozzá egy tűzőgép, mert a ragasztó ehhez kevés. Kell ugye maga a ragasztó (Pattex a legjobb).
Ezekből az eszközökből nyilvánvaló, hogy egy irodai ügyelet során készült az angyalka :-)

Papírangyalka - karácsonyfadísz
Az angyalka feje szorosan feltekert papírcsík, a glória papírgyűrűből van, két végén kicsit összenyomva. Az angyalka piros szoknyája úgy készül, hogy a szorosan feltekert papírcsíkot elengedi az ember - ettől kipödrődik - de nem hagyom teljesen, hanem amikor épphogy kilazult, a végét megragasztom, hogy ne pödrődhessen tovább, ezután összecsippentem a "spirált" és ezt össze is tűztem, hogy egybe maradjon. A szárnyak rövidebb, különböző hosszúságú papírcsíkok két végének összeragasztásával készülnek, aztán az így keletkezett különböző méretű csepp formákat is egymáshoz ragasztottam. Végül minden "alkatrészt" egymáshoz illesztettem, és már kész is lett az angyalka.
Egy darabka fonal segítségével karácsonyfadísz lett belőle.

Többet készítettem, a barátaim karácsonyi ajándéknak kapnak majd belőlük :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.