Összes oldalmegjelenítés

2014. március 16., vasárnap

Szidónia néni szekrénye - the wardrobe' metamorphosis

Szerény méretű, és még annál is szerényebb költségvetéssel berendezett kis lakásom egyik gyöngyszeme Szidónia néni szekrénye. Így hívták ismerősöm néhai nagymamáját, akitől - két vicces szállító segítségével - hozzám került a lepusztult szocreál bútordarab.
Mit mondjak, a szekrény némi felújításra szorult, először is ki kellett belőle lakoltatnom a pókokat... aztán lecsiszoltam róla a repedezett lakkot, a hátára bútorlapot szögeztem, arra három polcot - fontos minden helyet kihasználni. Aztán saroklécet szögeltem fel, átkentem az egészet lenolajkencével, lefestettem, lakkoztam, a jin-jang jel pedig Tiffany-üvegezéssel készült.
A végeredmény, azt hiszem, eléggé egyéni lett.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.